援K無罪



Verse
我地成班靚仔放左學就 冇乜野 做
幾個圍埋緊有幾粒K 仔 看下門 口

差佬要拉我地不如落力去啦D 燈頭
拉班靚仔根本就係差佬無能既藉口

我讀Band one唔等於我要做隻看門狗
老豆老母叫你行就行企就企走就走

我老豆做律師大把法律啦去俾我走
煙仔加價我地唯有索K 20個零9

Pre Chrous (Girl)
LV Gucci冇錢買就做住你一日女友
每日收費一千好過我老豆番工做判頭

你話我價值觀樓曲我話你思想太保守
明星姐仔又係要靠mon脾去搵老細up頭

教我乜都講錢呢個社會係罪魁禍首
石士博士大學一樣搵得3個 0 頭

不如搵多幾個男友賺到幾十個就走
迫良為昌呢 d只不過係電視劇既Cult.

Chrous
索K 不理 一切 我想 反抗 屋企 理想 都要 收起
援交 想要 一切 我想 擺脫 屋企 太多 想要 輸不起

Verse
香港黑社會有數十萬但差佬得幾萬
查老新 恰阿婆 強姦市民佢就最得

你地憑咩決定我地人生係得定唔得
打開報紙成班高官大人日日係度糾Up

成班人瑞係個會度鬧來鬧去為左乜
麻英管唔到管雞仔你地真係要shut up

為老不尊講幾十字粗口認叻fuck your mom
家庭暴力外遇爛賭衰過索K 食忽得

Pre Chrous (Girl)
廿一世界究竟我地呢班靚妹為左乜
自給自足唔靠屋企咁都仲話唔做得

唔係無惡不作偷呃拐騙點解要老屈
冇你呢班老細幫襯我地班靚妹點得

幾十歲人仲係屋企打WII唔知做緊乜
浪費青春其實係你地呢班聖人先真

橫掂都係益其他男人不如用黎搵銀
有供有求先係商業社會最basic原則